X:et år 2006

2006 kommer X:et att bli i Timrå sista veckan i juli. Mer information kommer så småningom.
Förtsa utskicket.

Efter en brand i köket blev X-et inställt och flyttat till 2007, samma ställe.

X:et år 2007

Här följer några bilder från X:et i Timrå.