X:et år 2006
2006 kommer X:et att bli i Timrå sista veckan i juli. Mer information kommer så småningom.
Förtsa utskicket.
Efter en brand i köket blev X-et inställt och flyttat till 2007, samma ställe.
X:et år 2007
Här följer några bilder från X:et i Timrå.