Mini-X:et år 2003
Mini-X:et pågår för fullt. Vi började 9:e juli och vi tar avsked måndagen den 14:e juli. Här kommer första delrapporten genom några bilder:

En bild på Vreta Kloster kyrka

Frukost (klockan 10)


Samlingsbilder. Det kommer ett par till till helgen så det får bli nya bilder då.
Så är det dags för något nytt som hittills inte har funnits i X:ets historia. Det kallas för Mini-X:et där mini nog inte kommer att spegla hur länge man är uppe på kvällarna:
Frågor kan ställas framför allt till Jonatan Edler, telefon 013 60654.